Meer dan 40.000 referenties en 15 miljoen stuks op voorraad!

FAQ

>> Hoe kan ik een account aanmaken?
>> Hoe kan ik mijn wachtwoord terugvinden?
>> Hoe kan ik een sub-account aanmaken op de website?
>> Waarom staat er geen prijs vermeld bij de productinformatie?
>> Ik wil graag bestellen op www.top-tex.nl, hoe doe ik dat?
>> Hoe vind ik een product terug dat ik wil bestellen?
>> Hoe kom ik de beschikbaarheid van de producten te weten?
>> Hoe kom ik te weten wanneer een product weer op voorraad zal zijn?
>> Wat is de minimale hoeveelheid om te bestellen?
>> Wat is het minimale bedrag om bij Top Tex te kunnen bestellen?
>> Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
>> Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?
>> Hoe kan ik een klacht indienen?
>> Hoe kan ik productinformatie van de website downloaden?
>> Waar en wanneer kan ik kennis maken met de producten en het Top Tex team?

 

>> Hoe kan ik een account aanmaken?

Om een account aan te maken, gaat u naar de pagina « Mijn account » en klikt u vervolgens op « Account aanmaken ». Vul de onderstaande gegevens in door middel van het formulier:

  • Bedrijfsnaam,
  • Bedrijfsgegevens,
  • Contactpersoon.

Alvorens uw inschrijving definitief te maken, gelieve ons een kopie/scan van de volgende documenten op te sturen:

  • Uw BTW nummer
  • Uw KVK nummer

Zodra u de bovenstaande informatie valideert, geldt dit als een voorinschrijving. Wij zullen u per e-mail contacteren zodra wij uw inschrijving gevalideerd hebben. Nadien beschikt u over toegang tot alle services van de webshop (prijzen, voorraden…). 

Terug naar boven

 

>> Hoe kan ik mijn wachtwoord terugvinden?

U heeft al een account op www.top-tex.nl  maar u bent uw wachtwoord kwijt of vergeten ? Ga naar « Mijn account –Inloggen » klik vervolgens op « Wachtwoord vergeten? ». Vul uw e-mailadres in en wij zullen u een nieuw wachtwoord op sturen.

Terug naar boven

 

>> Hoe kan ik een sub-account aanmaken op de website?

Om een sub-account aan te maken heeft u allereerst een account nodig. (Hoe kan ik een account aanmaken?)

Ga naar « Mijn account » en vervolgens naar« Beheer mijn sub-accounts ». Klik vervolgens op « Een sub-account aanmaken», vul de gevraagde gegevens in en vermeld duidelijk welke gegevens zichtbaar zullen zijn op dit sub-account. Klik vervolgens op « Accepteren » om het sub-account definitief te maken.

Terug naar boven

 

>> Waarom staat er geen prijs vermeld bij de productinformatie?

Om de prijzen van onze producten te raadplegen heeft u een account nodig. Indien u deze heeft ,hoeft u alleen maar ingelogd te zijn om uw prijzen te visualiseren. Deze worden dan weergegeven bij het product waarvan u de prijs wilt weten.

Om te weten hoe u een account kunt aanmaken, klik hier.

Terug naar boven

 

>> Ik wil graag bestellen op www.top-tex.nl, hoe doe ik dat?

Om te kunnen bestellen via de website van Top Tex dient u een account te hebben.

Om te weten hoe u een account kunt aanmaken, klik hier.

Als uw account nog niet geactiveerd is, kunt u uw eerste bestelling ook per fax naar +32 71 37 80 37 of per e-mail naar customerservice@toptex.be sturen.

Terug naar boven

 

>> Hoe vind ik een product terug dat ik wil bestellen?

Om een product terug te vinden, kunt u:

Via onze catalogus navigeren en uw keuze maken uit 25.000 referenties of op een artikelcode en/ of sleutelwoord te zoeken in het veld « Zoek » bovenaan de webpagina.

Zodra u de producten heeft geselecteerd die u wilt bestellen, kunt u uw bestelling plaatsen door naar uw winkelwagentje te gaan. Vervolgens vult u de volgende gegevens in met betrekking tot:

  • Leveringsadres,
  • Leveringswijze en,
  • Betalingswijze

Indien u vragen heeft over uw bestelling of een product, aarzel niet om contact met ons op te nemen door hier te klikken.

Terug naar boven

 

 

>> Hoe kom ik de beschikbaarheid van de producten te weten?

Allereerst dient u een account te hebben. Om te weten hoe u een account kunt aanmaken, klik hier.

Zodra u bent ingelogd op onze website, kunt u via de productinformatie meteen te weten komen wat de huidige voorraad (van elke maat en kleur) is in onze verschillende warenhuizen en in die van onze leveranciers

Terug naar boven

 

>> Hoe kom ik te weten wanneer een product weer op voorraad zal zijn?

Indien het artikel dat u wilt bestellen niet meer op voorraad is, kunt u door middel van het aanvraagformulier dit opvragen. Selecteer « Meer stuks nodig » en noteer duidelijk de referentie, de kleur en de benodigde hoeveelheid. Wij zullen u dan zo snel als mogelijk contacteren.

Terug naar boven

 

>> Wat is de minimale hoeveelheid om te bestellen?

Er is geen minimale afname voor ongeacht welk product.

Echter, om van hoeveelheidkortingen te profiteren, dient u de hoeveelheid te bestellen overeenkomend met het aantal stuks per doos (per maat en per kleur) van dit product. Deze hoeveelheid staat genoteerd bij « Verpakking » bij de productinformatie.

 Terug naar boven

 

>> Wat is het minimale bedrag om bij Top Tex te kunnen bestellen?

Op www.top-tex.nl  is een minimum aankoopbedrag is niet vereist. Echter om van franco levering in de Benelux te genieten, moet het leveringsbedrag minimaal €400 excl. BTW zijn. Indien u via fax +32 71 37 80 37 of e-mail customerservice@toptex.be besteld, is franco levering in de Benelux vanaf €800 excl. BTW.

 Terug naar boven

 

>> Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Elke bestelling kan betaald worden via:

  • Creditcard
  • Overschrijving

ING
IBAN: BE24 3600 3438 0038
Swift code : BBRUBEBB

CBC
IBAN: BE16 1980 3156 0274
Swift code : CREGBEBB

BNP PARIBAS FORTIS
IBAN: BE54 2100 9907 0697
Swift code : GEBABEBB

Terug naar boven

 

>> Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?

Leveringen in de Benelux geschieden binnen de 48 uur indien de goederen op voorraad zijn in ons Belgisch warenhuis. Dit is een indicatie die afgegeven wordt door onze transporteurs.

Voor een levering buiten de Benelux of voor een express levering, klik hier.

Terug naar boven

 

 

>> Hoe kan ik een klacht indienen ?

Voor elke klacht kunt u ons contacteren via ons contactformulier door hier te klikken. Kies dan het onderwerp waar uw klacht over gaat.

Wij zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen en u hierover te informeren.

Terug naar boven

 

>> Hoe kan ik productinformatie van de website downloaden?

U kunt een productinformatie eenvoudig downloaden vanaf onze website. Ga naar de productinformatie en klik op « Productinformatie downloaden »

Terug naar boven

 

>> Waar en wanneer kan ik kennis maken met de producten en het Top Tex team?

Om kennis te maken met onze producten en medewerkers ga naar « Groep » en daar vindt u de evenementen waar Top Tex aanwezig zal zijn.

U kunt ook naar « Mijn account » gaan – u dient wel ingelogd te zijn – om een afspraak aan te vragen met uw vertegenwoordiger zodra hij of zij in uw regio zal zijn.

Terug naar boven

wachtwoord