Gids voor de bestelling van catalogi
Hoe ga ik naar de catalogusruimte?
Glij met de muis over uw profiel rechts bovenaan het scherm en klik dan in het scrollmenu op 'Mijn catalogusruimte'.
Hoe bestel ik een catalogus?
Klik in uw catalogusruimte op 'Bestel catalogi'.
Klik dan op de knop 'Bestellen' of ('Vooruitbestellen') van de catalogus die u wilt bestellen.
Klik op 'Bestellen'.
Kies het type van cover dat u wilt bestellen.
Kies het formaat: papiere + digitale of enkel digitaalKies vervolgens de taal, de manier waarop de prijzen worden getoond en de hoeveelheid, en klik op 'Valideer deze selectie'.
Als u een standaardcatalogus heeft besteld: u hoeft enkel nog uw winkelwagentje te bevestigen.
Als u een gepersonaliseerde catalogus heeft besteld: u moet nu overgaan tot de personalisatie van uw catalogus
Hoe personaliseer ik mijn catalogus?
Ga naar de homepage van uw catalogusruimte en scrol naar beneden tot het onderdeel 'Mijn gepersonaliseerde catalogi'.
Klik onder uw bestelling op 'Vooruitgang opvolgen' en dan op 'Rond de personalisatie af vóór…'.
Kies tot slot tussen 'Uw 100% gepersonaliseerde cover' en 'Uw logo op de omslagen van uw keuze', afhankelijk van het type van personalisatie dat u wenst.
Een 100% gepersonaliseerde cover:
Als u deze personalisatie kiest, moet u ons een cover bezorgen die u zelf van a tot z hebt ontworpen, rekening houdend met de beperkingen van de catalogus die u wilt bestellen.
Uw logo op een van onze covers:
Als u voor deze vorm van personalisatie kiest, moet u ons enkel uw logo en gegevens bezorgen en een keuze maken uit de beschikbare covers.
100% gepersonaliseerde cover:
Bestelde u vorig jaar al een gepersonaliseerde catalogus en wilt u de cover opnieuw gebruiken? Vink dan 'Gebruik de cover van het voorgaande jaar' aan en klik op 'Bevestigen'.
Wij ontvangen dan uw bestelling en gaan die verwerken.
Wilt u een nieuwe cover voor uw catalogus ? Upload uw ontwerpbestand in de speciale zone, geef uw e-mailadres in en klik op 'Bevestigen'.
Uw logo op een van onze covers:
Kies de cover die u wilt gebruiken en klik op 'Mijn keuze bevestigen'.
Bestelde u vorig jaar al een gepersonaliseerde catalogus en wilt u het logo van vorig jaar opnieuw gebruiken? Vink dan 'Gebruik het logo van het voorgaande jaar' aan en klik op 'Bevestigen'.In het andere geval uploadt u uw logo in de speciale zone. Geef vervolgens uw gegevens en uw e-mailadres in en klik op 'Bevestigen'.
Waar vind ik de drukproef van mijn cover?
Ga naar uw catalogusruimte en scrol naar beneden tot het onderdeel 'Mijn gepersonaliseerde catalogi'.
Klik onder uw bestelling op 'Drukproef valideren' en dan op 'Drukproef bekijken'.
Open uw drukproef door op de afbeelding of op 'Downloaden' te klikken.
Is de drukproef naar wens? Klik dan op 'Bevestigen'. U moet nu enkel nog uw winkelmandje bevestigen om uw bestelling te voltooien.
Als de drukproef niet goed is, klikt u op 'Weigeren' en vermeldt u de reden voor die wijziging in de speciaal daarvoor voorziene ruimte. U kunt dan een nieuw bestand uploaden als u een andere visual wilt gebruiken dan deze die u uploadde toen u uw bestelling plaatste. Klik tot slot op 'Verzenden'.
Wij voeren dan de gevraagde wijzigingen door.
Hoe valideer ik mijn winkelmandje “Mijn Catalogi“?
Glij met de muis over uw winkelmandje rechts bovenaan het scherm en klik dan op "Mijn winkelwagentje bekijken".
Kies in het scrolmenu "Mijn catalogi" en klik op "Bevestig mijn winkelwagentje".